7454

דו"ח ארגון "בצלם" שפורסם השבוע קובע: 7454 בני אדם נהרגו בעשר השנים האחרונות במסגרת הסכסוך הישראלי-פלסטיני. מתוכם 1083 ישראלים ו6371 פלסטינים. הכותרות לא איחרו להגיע: "מחיר הסכסוך!" זעקה אחת הכותרות האוויליות יותר ברשת. "מחיר"? לא נראה לי. "קורבנות הסכסוך" או "מחיר הטימטום" מתאימות הרבה יותר. "מחיר" הוא תשלום מסוים אותו מישהו משלם כדי לקבל משהו: 15 ₪ הוא המחיר אותו אני משלם כדי לקבל סביח; שני העמים שחיים כאן שילמו "מחיר" של 7454 אנשים בעשור האחרון כדי לקבל.. סכסוך?? נהה, חרטבונה של עיסקה. יצאנו פראיירים. ואין דבר, כידוע, שיותר מפחיד אותנו מאשר לצאת פראיירים. הנה למשל, ח"כ בן ארי (האיחוד הלאומי). ההומניסט הדגול הנ"ל טוען היום שיצאנו פראיירים: לטענתו, היינו צריכים להרוג יותר פלסטינים. על פי נתוני דו"ח "בצלם", על כל הרוג ישראלי אחד בסכסוך, נהרגו רק 5.88 פלסטינים- והמספרים האלו לא מניחים את דעתו של ח"כ בן ארי, בהנחה שיש לו אחת: "על כל הרוג שלנו, יש לחסל חמש מאות- ולא שישה!" מתלהם הח"כ, מתוך הנחת היסוד הכי ישראלית שיש: מה שלא הולך בכוח- הולך בעוד יותר כוח.
מתמטיקה מעולם לא היתה הצד החזק שלי, אבל במחשבון אני יודע להשתמש, לשמחתי- ולשמחתו של בן ארי. אז ישבתי וחישבתי, והגעתי לכמה מספרים: ראשית, על פי בן ארי, ישראל הרגה 535129 פלסטינים פחות ממה שהיתה אמורה להרוג, דהיינו: 541500 פלסטינים מתים במצב האופטימלי של בן ארי, בניכוי 6371 פלסטינים אותם הצלחנו ממש להרוג (מתוכם, אגב, 2996 לא חמושים ו-1317 ילדים, סתם להשכלה כללית). חמש מאות שלושים וחמישה אלף, מאה עשרים ותשעה פלסטינים מתים זו בהחלט משימה קשה- אבל לא בלתי אפשרית! בואו לא נשכח שיש לנו דדליין נוח של עשור שלם לצורך הטבח שיניח את דעתו של בן ארי: כולה 53,513 פלסטינים מתים בשנה (טוב, עיגלתי פלסטיני אחד למעלה)- וזה כבר מספר נורמטיבי למדי: בגיא ההריגה באבי-יאר, למשל, הצליחו הנאצים להרוג מאה אלף יהודונים ביומיים בלבד! ואנחנו מדברים על שנת 1941.. תחשבו כמה התקדמנו והתפתחנו מאז בכל הנוגע למוות המוני! 
ובחזרה למחשבון: חמישים ושלושה אלף וחמש מאות ומשהו ערבושים מתים בשנה? קטן עלינו. פצצת אטום אחת היתה נותנת לנו תפוקה של ארבע שנים בקאבום אחד, והיתה יכולה להיות פתרון אולטימטיבי, אלמלא הנשורת והמוטאציות שיכולות להשפיע גם על ישראלים, רחמנא ליצלן. יכול להיות שצריך לחזור לשנות הארבעים העליזות: קברי אחים ענקיים ביער.. ערבוש חופר בור- פאח! כדור בראש- ערבוש שני מכסה את הבור שלו, פאח! כדור בראש- וכן הלאה. אבל איפה תמצא היום יער בארץ? הממ. זו בעיה טכנית, אבל פתירה. הכל יפתר בסוף, חברים, תחשבו חיובי!  צריך בסך הכל למצוא לוקיישן. איזשהו גיא הריגה שיהיה מספיק עמוק, מצחין ואפל למשימה. אולי המוח של ח"כ בן ארי?

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 Responses to 7454

  1. מאת שירה‏:

    אכן, דבר דבור על אופניו.

    רק הערה קטנה: אבדה לך ספרה ואיתה סדר גודל אי שם בדרך – מתישהו עברת ממאות אלפים לעשרות אלפים אותם קורא ההומניסט הדגול לחסל.

  2. מאת nirmo‏:

    טעות, שירה יקירתי. אני עברתי לעשרות אלפים היות ומדובר בסך הרוגים לעשור- וחישבתי כמה ערבים צריך להרוג כל שנה, לפי רבננו בן ארי.
    כלומר: חילקתי את המספר בעשר, כנגד י' שנות ההרג הבאות עלינו לטובה (או לטרומבון).
    חג שמח!

  3. מאת שירה‏:

    ואללה צודק! אז אולי ראוי למחוק את כל הדיון המיותר הזה? חבל על הזמן שאנשים יבזבזו בקריאת הערתי המיותרת, כשבזמן הזה הם יכולים להרתם למאמץ הלאומי של הרג ערבים. בכל זאת, אנחנו לא יעילים כמו היקים, וחבל על כל דקה.
    חג שמח!

  4. מאת עדו‏:

    אתה מחמיץ את הנקודה. בן ארי עלה פה על משהו ! בשטחים יש בערך 2270000 ,כלומר לפי המפתח של 1:500 רק צריך להקריב 4540 ישראלים והופ, השטחים ריקים מערבים. בסוריה יש בערך 20 מיליון איש? 40,000 יהודים וסוריה ריקה מאדם. כמובן שבן ארי בוודאי יתנדב שהוא ובניו יכללו ב'מחיר' , מה לא עושים למען שטחים ריקים מערבים.
    מה שכן, אני מבין עכשיו שאפשר היה למתן כהוגן את הזעם הציבורי בעקבות פיגועי ההתאבדות. עשרים איש נהרגו באוטובוס שהתפוצץ? עשרת אלפים ערבים הרוגים וכולם יירגעו, נדמה לי שבעופרת יצוקה זה עבד בדיוק ככה.

השאר תגובה