איך קוראים לטורנדו שלך?

אף פעם לא הבנתי למה בכל פעם שעומד לקרות לנו משהו ממש רע, במקום לחשוב איך לברוח ממנו, או איך לרפא אותו- אנחנו מתעקשים, קודם כל, לתת לו שם. רופאים מוכנים לקדוח לך חור בגולגולת ולקלף לך ביופסיה בגודל איצטרובל, רק כדי לדעת איך קוראים לגידול שלך במוח. לרפא אותו הם לא יודעים, זה לא היה במבחן- אבל הם יודעים לתת לו שם. לא כיף? "מר כהן, חדשות טובות! אתה עדיין הולך למות בייסורים תוך שבוע וחצי גג, אבל לגידול שיהרוג אותך קוראים קרצינומוס שמנמנוצקין. מי התגעגע לדץ?"
באמריקה, הקטע הזה הרבה יותר מוטרף. בנאדם יכול לקום שם בבוקר, לפתוח חלון, לראות סופת טורנדו מתקדמת לעבר הבית שלו בדוּך, במהירות של סטיב אוסטין על אקסטזי- והוא לא בורח! לא לא לא. קודם כל צריך לתת לטורנדו שם! "איזבל" תתקוף את צפון קרוליינה במהירות של 760 קמ"ש, ותהרוג 14 לבנים– ו 7000 כושים, בקטנה. אין כמעט סופות ממין זכר, שמתם לב בודאי. האמת? ניסינו. באמת! פתחנו אטלס כרטא, פתחנו מאיר נתיב, פתחנו ויקיפדיה, פתחנו ויקי כנפו- בשום מקום לא מצאנו אפילו זכר אחד שיודע רק לעשות רוח ולהרוג כל מה שזז. אין חיה כזאת. אביגדור ליברמן? מדריך חליליות במתנ"ס של כפר ורבורג. אהוד ברק? מנצח תזמורת המנדולינות של ראש העין. תבינו משהו, בנות: אנחנו לא באים ממקום של אלימות, באמת! אנחנו באים ממקום של מקרמה. אנחנו פשוט יודעים להפנים את המקרמה הזה. כל כך עמוק אנחנו מפנימים אותו, עד שאנחנו מסוגלים כבר לקשור איתו טחורים, אבל זה סיפור אחר. "בדרום קרוליינה מתנהלת נטישת בתים המונית עקב הרפי גינת שצפוי השבוע, חודשיים לאחר שהתחולל שם שלמה שרף בעוצמה של 4.2 מגאדיכטר. כתבנו מוסר, עם זאת, שהנזק הצפוי הפעם קטן מהנזק שנגרם לפני שבועיים, כאשר השתולל בלואיזיאנה הבעל של מירי אלוני".
לא מעצבן אתכם שרק לסופות טורנדו והוריקן יש שם פרטי? למה לא נתחיל לתת שמות גם לצרות האישיות שלנו? אני בעד שם פרטי לאוברדראפט. "ניר שלום, זאת אלה מבנק מזרחי, רציתי להודיע בשעה טובה, שגרשון הגיע לעשרים אלף. מי מתגעגצה בדצה?" בקצב הזה, תוך כמה שנים, לכל נאחס יהיה שם פרטי: "מר כהן, שב בבקשה. תשב. זה לא קל לי להגיד את זה, אבל גילינו לך פרוייקע בעורק הלב, וכנראה שהוא סתום. אין ברירה, אתה צריך השבוע לעבור שטיגליץ מעקפים, אחרת אני נותן לך לא יותר מחודשיים עד לברדוגו הבא."

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 Responses to איך קוראים לטורנדו שלך?

  1. מאת עדו‏:

    אמרתי לך כבר ש'גריפה' נקראת כך בגלל שיהודי עשיר תרם אגף לבית חולים ובלבד שיקראו מחלה על שם אישתו?

  2. מאת nirmo‏:

    לא אמרת לי, עדו, אבל זה נשמע הגיוני. תמיד אהבתי את היהודים הקשישים ממיאמי שתורמים עשרות אלפי דולרים כדי שהחרסינה מצד שמאל בשירותים של בנין מכסיקו יהיו רשומים על שמם. אני מנסה לדמיין את הילדים האומללים שלהם ברגע שהם מגלים לאן הלכה הירושה

השאר תגובה